Yazaki: o călătorie în viitor

JUmp 4În familia Jump avem cu toții un proiect comun, „învățarea”, în care ne implicăm cu responsabilitate și dragoste pentru a dezvolta abilități și forma caractere.

Toamna a adus cu ea noi experienţe de învăţare pentru absolvenţii programului Jump. Săptămâna trecută adolescenţii au gustat din aroma profesiilor și au experimentat noi contexte de învățare în cadrul unei companii dragi nouă, Yazaki.

Am fost întâmpinaţi cu bucurie de un om cu dragoste faţă de oameni şi pasionat de educaţie, Doinița Helgiu.

Andreea deapănă firul poveştii:

Jump 6Curiozitatea, pasiunea şi învăţarea nu sunt bazele doar unei firme de succes din întreaga lume ci şi ceea ce ne-a impulsionat pe mulţi dintre noi să vizităm compania Yazaki. Se spune că destinaţia unei persoane nu este niciodată un loc, ci un nou mod de a vedea lucrurile. La fel a fost şi pentru noi întrucât am realizat că o companie de succes are nevoie de angajaţi pasionaţi ca să se poată afirma.

Stephen Covey spunea „începe având sfârşitul în minte”. Dacă ar fi să ne gândim la o întrebare care duce intodeauna la un scop, aceasta ar fi ,,de ce?” Doar întrebându-ne putem ştii ce vrem.

Astfel, această vizită a avut un obiectiv bine stabilit şi anume acela de a ne deschide orizonturile, de a vedea responsabilităţile angajaţilor şi traseul lor profesional. Poate că pentru unii a fost o uşă deschisă spre nou pe când pentru alţii un viitor loc de muncă. Indiferent care a fost motivul obiectivele noastre au fost atinse. Am văzut cum se lucrează într-o companie de top şi dacă aţi crezut că totul la ei este rigid vă înşelaţi. Angajaţii au ore flexibile, ceea ce este foarte bine întrucât nu se simt presaţi şi în plus îi ajută în actul de creaţie, aceştia mereu au grijă să îşi ducă responsabilităţile la bun sfârşit. Yazaki dovedind că nu cât lucrezi te face mai bun ci cum lucrezi.

Jump 8Mediul de lucru, oamenii ce ne înconjoară sunt parte din modul de viaţă al unui angajat. Şi aşa cum spune politica companiei ,, A Corporation in Step with the World” am păşit pe parcursul acestei vizite într-o lume a viitorului şi ne-am proiectat în viaţa de proaspăt angajat.

Această experienţă o putem lua ca pe un tur virtual ,, o zi din viaţa unui angajat de succes ,,întrucât ne-a ajutat să ne formăm o idee despre viitorul nostru şi cum am vrea să arate el. Astfel, aş dori să împărtăşesc câteva păreri ale colegilor mei pentru a vă familiariza cu frumosul nostru tur:

“Am fost primiţi cu bucurie, angajaţii au fost amabili şi dispuşi să ne explice tot ce am vrut să ştim” – Gabriela Trăistaru

“Îmi place cum decurg lucrurile în această companie, am observat un colectiv strâns unit în fiecare departament” – Andrei Mărgineanu.

Jump 3Mi-a plăcut felul în care am fost întâmpinaţi în companie, interesul angajaţilor de a ne familiariza cu domeniul acestei companii” – Anca Țunea

Aşadar vizita la Yazaki nu a fost o simplă vizită ci o experienţă nouă şi educativă care şi-a lăsat amprenta asupra noastră.

Oportunitatea aceasta am avut-o prin intermediul programului Jump care a susţinut zeci de adolescenţi să-şi definească cariera la intersecţia dintre interese, abilităţi, motivaţii, valori și stil personal.

Jump 2Cu toţii am vrut să ştim mai mult decât ştiam înainte, însă pentru acest lucru iniţiativa trebuie să apară şi a apărut chiar la momentul potrivit ,,Take every oportunity”. “

Mulţumim partenerilor noştri pentru ospitalitate şi contextele de învăţare în care adolescenții transferă cunoştinţele dobândite şi abilităţile formate în “viaţa reală”. Ne bucurăm să oferim împreună, din 2014 experienţe frumoase şi inspiraţionale tinerilor care ne-au trecut pragul.

Articol scris de Andreea Sarandan

Semn de carte permalink. Postează un comentariu sau lasă un trackback: Adresa Ping-ului.

Publicaţi un comentariu

Adresa ta de email nu va fi niciodată publicată nici partajată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Poți folosi aceste HTML tag-uri si atribute <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>